Hario Zebrang Handy Coffee Mill ręczny żarnowy młynek do kawy
Cena regularna:
369,90 zł
towar niedostępny
Hario Zebrang Handy Coffee Mill - ręczny żarnowy młynek
Świeżo zmielona kawa ma bogaty aromat. Mieląc ziarna bezpośrednio przed zaparzeniem, możesz cieszyć się doskonałą kawą w plenerze.
Dzięki praktycznej pojemności 24g zmielisz ziarna na dwie filiżanki kawy.
Hario Zebrang Handy Coffee Mill to ręczny młynek do kawy z ceramicznym żarnem i obudową z tworzywa sztucznego. Kompaktowy, lekki, wytrzymały i o szerokim zakresie mielenia - zmielisz nim kawę pod różne metody parzenia. Zebrang to marka stworzona przez Hario, która zawiera akcesoria stworzone z myślą o użyciu na biwaku i w podróży.
Wygląd
Młynek cechuje minimalistyczne wzornictwo. Obudowa jest wykonana z tworzywa sztucznego, dzięki czemu jest lekki i wytrzymały. Rączka jest wykonana ze stali - solidna, łatwo zdejmowana, z mocowaniem w kształcie sześciokąta. Silikonowa opaska pozwala na umieszczenie w niej rączki dla ułatwienia transportu. Dolny pojemnik odłącza się w szybki sposób, co daje dodatkową wygodę użytkowania. Młynek wyprodukowano w Japonii.
Funkcjonalność
Stożkowe ceramiczne żarna zapewniają równe mielenie, nie wpływają na smak kawy i są odporne na zużycie. Regulacja stopnia mielenia pozwala dostosować przemiał do wybranej metody parzenia - od drobniejszego mielenia, np. pod AeroPress czy dripper, do grubego pod French Press. Stopień mielenia reguluje się stopniowo, w szybki i prosty sposób, za pomocą pokrętła znajdującego się pod żarem.
Górny zbiornik mieści około 24 gramów ziarna - jednorazowo można zatem zmielić kawę dla 1 - 2 osób.
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Szczegóły
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
49,99 zł
Cena regularna:
62,90 zł
21,90 zł
Cena regularna:
29,90 zł
879,90 zł
Cena regularna:
999,90 zł
134,90 zł
Cena regularna:
149,90 zł
144,90 zł
Cena regularna:
184,90 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.