Zwroty i reklamacje
Jak dokonać zwrotu?
Wejdź na stronę: ZWROTY - tam określisz, który produkt zwracasz i łatwy sposób dokonasz zwrotu.
Możesz też samodzielnie odesłać nam produkt wysyłając go na adres:
CoffeeLove
Plac Wolności 12
21-500 Biała Podlaska
FAQ
W jaki sposób zwrócę towar (korzystając z prawa do odstąpienia od umowy)?
Jeśli kupiłeś towar jako konsument, lub jako firma, ale Twoja działalność nie jest związana z branżą lub specjalizacją, w której jesteś profesjonalistą i towarem, który chcesz zwrócić, lub w ogóle zwracany towar pozostaje bez związku z Twoją działalnością gospodarczą lub zawodową (zwłaszcza, gdy w ogóle nie prowadzisz takiej działalności), wówczas masz prawo zwrócić kupiony towar w ciągu 100 dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podawania przyczyny.
Twoje prawo do zwrotu formalnie nazywa się prawem odstąpienia (od umowy sprzedaży) i tak zostało określone w naszym Regulaminie. W Regulaminie sklepu znajdziesz wszystkie niezbędne informacji na temat przysługującego Ci prawa do odstąpienia od zawartej umowy. Najłatwiej skorzystać z prawa do zwrotu, pisząc na nasz adres: Coffee Love, Plac Wolności 12, 21-500 Białą Podlaska, lub na nasz email [email protected].
Pomocny może też być FORMULARZ odstąpienia zamieszony na naszej stronie. Prawo zwrotu (prawo odstąpienia) nie przysługuje Ci w szczególności, gdy zakupiłeś towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; albo dostarczony w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Kto pokrywa koszt zwrotu towaru?
Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący korzystający z prawa do odstąpienia od umowy.
Ile mam czasu na zwrot towaru?
W CoffeeLove dajemy Ci aż 100 dni na podjęcie decyzji i poinformowanie nas o chęci zwrotu.
Które produkty mogę zwrócić?
Możesz zwrócić każdy produkt, o ile produkt jest nieużywany i jego oryginalne opakowanie jest nienaruszone, czyli jest w stanie takim jak je zastałeś wyjmując z pudełka.
Szczegóły sprawdź w Regulaminie Zwrotów i Reklamacji.
Kiedy otrzymam zwrot płatności?
Odpowiednia kwota trafi na Twoją kartę lub konto w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas towaru. Płatność zwrócimy w ten sam sposób, w jaki opłacone zostało zamówienie.
Towar został kupiony na fakturę VAT. Czy w tym wypadku też mogę go zwrócić?
Jeśli towar został kupiony na firmę, której działalność nie jest profesjonalnie powiązana z kupionym produktem - tak. Masz 100 dni na zwrot.
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: [email protected].
Od umowy możesz odstąpić w terminie 100 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: Plac Wolności 12, 21-500 Biała Podlaska, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Możesz zwrócić produkty, o ile są nieużywane, ich opakowania nienaruszone i w stanie takim jak je zastałeś, wyjmując z pudełka.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres Coffee Love, Plac Wolności 12, 21-500 Biała Podlaska.
Jak odesłać reklamowany towar?
Napisz do nas wiadomość na adres [email protected]. W odpowiedzi podamy Ci dokładne informacje. Po ich otrzymaniu zapakuj towar i odeślij go poprzez nadanie w paczkomacie (nie potrzebujesz etykiety, InPost prześle Ci mailem kod, który podasz przy nadawaniu).
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.