Hario Metal Drip Scale waga dla baristy





Opis
Hario Metal Drip Scale - waga do kawy
Wagi Hario są nieodzownym narzędziem miłośników kaw parzonych alternatywnymi metodami. Zapewniają stałą kontrolę nad ilością kawy i wody, których używasz, umożliwiając przygotowanie kawy, która będzie zawsze pyszna i precyzyjnie zaparzona.
Design wagi Metal Drip Scale
Waga Hario jest udoskonaloną wersją wagi, która zdobyła popularność na całym świecie. Górna płytka została wykonana ze stali nierdzewnej. Możesz ją łatwo zdjąć i umyć. Powierzchnia wagi jest zdecydowanie bardziej odporna na wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia. Jest wytrzymała i łatwa w utrzymaniu w czystości.
Dodane gumowe nóżki czynią wagę idealnie stabilną.
Waga jest wystarczająco duża, aby pomieścić drippery wszystkich rozmiarów. Idealnie pasuje również do stacji Hario Drip Stand.
Zasilana jest akumulatorem, który ładuje się przez port USB. W pełni naładowany akumulator wystarczy aż na 80 godzin pracy co jest nie tylko wygodne. Jest to też ekologiczne rozwiązanie kwestii zasilania. Akumulator do pełnego poziomu naładujesz w ciągu 4 godzin.
Czytelny wyświetlacz z podświetleniem LED jest dodatkowym atutem - wskazania bez problemu odczytasz nawet po ciemku.
Funkcjonalność
Bez wagi mamy często wątpliwości, ile kawy lub wody użyć. Dzięki wadze Hario pozbędziesz się ich. Pozbędziesz się też niespójności parzenia - kawa dzień po dniu będzie mogła być równie doskonała.
Skala wagi działa co 0,1 dla pierwszych 200 g, co 0,5 g do 500 g, i co 1 g powyżej 500 g. Taka precyzja sprawia, że waga nadaje się do ręcznych metod parzenia kawy, a także do espresso.
Hario Drip Scale mierzynie tylko składniki - mierzy też czas. Wbudowany timer obsługuje się łatwo za pomocą dotykowego przycisku, który działa pewnie i niezawodnie.
Cechy produktu
Producent | Hario |
Ilość sztuk w opakowaniu | 1 |
Wymiary: wysokość / szerokość / głębokość | 3,1 / 12 / 17,5 |
EAN | 4977642021310 |
Kod producenta | VSTM-2000HSV |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.