Origami M filtry z miazgi bawełny kompatybilne z V60-02 100 szt
Cena regularna:
towar niedostępny
Origami M filters - filtry z miazgi bawełny 100 sztuk
Papierowe filtry zaprojektowane do użytku z dripperami Origami i większością innych dripperów stożkowych. Produkowane przez CAFEC przy użyciu metody wytwarzania papieru „dwustronnej krepy” suszonej powietrzem, co zapewnia szybki i stabilny przepływ przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego stopnia klarowności dzięki drobnej teksturze.
Są to specjalne filtry przeznaczone do dripperów Origami, chociaż możesz ich użyć z większością stożkowych dripperów z otwartym dnem.
Wyprodukowanie tego papieru z Virgin Pulp (miazga z bawełny) firma Origami powierzyła renomowanej japońskiej firmie produkującej filtry papierowe Cafec Japan. Wykonane są z naturalnych materiałów, bez papierowego posmaku, ze stabilnym i płynnym przepływem podczas zaparzania.
- filtry stożkowe
- produkowane przez Cafec Japan (gwarantowana jakość)
- rozmiar M: 1-4 filiżanki
- 100 sztuk w paczce
- białe
Filtry pasują mi. in. do następujących dripperów:
- Origami M
- Hario V60-02
- Cafec 4
- Kinto SCS 4 cup
Opakowanie zawiera 100 filtrów.
Które filtry pasują do Twojego urządzenia?
W tabelce znajdziesz filtry dostępne w naszym sklepie podzielone według kształtów i rozmiarów.
Jeśli używasz drippera Hario V60-02 będą do niego pasowały wszystkie filtry stożkowe o rozmiarze 02.
Jeśli używasz np. ekspresu przelewowego Moccamaster Select, lub innego, który potrzebuje filtrów 1x4, wybierz filtry Moccamaster No. 4 lub Melitta 1x4.
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
69,90 zł
Cena regularna:
87,90 zł
21,90 zł
Cena regularna:
29,90 zł
139,90 zł
Cena regularna:
184,90 zł
12,90 zł
Cena regularna:
14,99 zł
124,90 zł
Cena regularna:
184,90 zł
169,90 zł
Cena regularna:
219,90 zł
144,90 zł
Cena regularna:
189,90 zł
124,90 zł
Cena regularna:
159,90 zł
124,90 zł
Cena regularna:
159,90 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.