Kinto LT teapot 600ml czajniczek do herbaty biały





Opis
Kinto LT teapot 600ml czajniczek do zaparzania herbaty w kolorze białym
Seria Kinto Leavs to Tea zaprasza do odkrywania herbaty ze świeżym i otwartym umysłem. Produkty tej serii zostały zaprojektowane z myślą o użyteczności - tak, aby pomóc Ci wydobyć prawdziwy charakter herbat. Są eleganckie więc łatwo wpasowują się w nowoczesny styl życia.
Dzięki temu czajniczkowi możesz cieszyć się stylem parzenia herbaty zakorzenionym w dawnej japońskiej tradycji.
Funkcjonalność czajniczka Kinto LT teapot
W czajniku Kinto zaparzysz herbatę tradycyjna japońską metodą. Jego budowa ułatwia wydobycie z herbaty niezwykłego smaku herbaty.
Czajnik jest wyposażony w spore sitko ze stali nierdzewnej, Które pozwala liściom rozwinąć się i wydobyć ich niezwykły smak i aromat.
Design
Piękno, klasyka, minimalizm - trudno oprzeć się urokowi tego czajnika. Dostępny jest w dwóch kolorach, co pozwoli Ci wybrać właściwy do Twojego wnętrza. Ta wersja to kolor biały. Czarny znajdziesz tutaj.
Wykonany jest z doskonałej porcelany, tradycyjną metodą.
Wygodna stalowa rączka nie tylko świetnie uzupełnia wygląd czajnika, jest też bardzo poręczna.
Użytkowa pojemność czajniczka wynosi 600 ml.
Wskazania producenta
Czajnik może być używany mikrofalówce i myty w zmywarce.
Nie przegrzewaj w kuchence mikrofalowej ani nie podgrzewaj bez wody.
Myj ostrożnie. Nie używaj ściernych środków czyszczących ani wełny stalowej.
Rozmiar i kształt produktu różnią się w zależności od procesu produkcyjnego. Wygląd nierówności kolorystycznej glazury różni się w każdym przedmiocie. Niektóre produkty mogą przybierać na powierzchni teksturę przypominającą przypalenie. Jest to unikalny efekt glazury zwany „yo-hen”, niezamierzony efekt przemiany koloru na ceramice i porcelanie po wypaleniu.
Cechy produktu
Producent | Kinto |
Pojemność ml | do 650 |
Kolor | biały |
Materiał | ceramika |
Wysokość / Szerokość / Głębokość | 9,5 / 16,5 / 7,5 cm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.