Pedrini Infusiera French Press | wybierz rozmiar





Opis
Pedrini Infusiera French Press
Wybierz rozmiar:
- 350 ml
- 600 ml
Parzenie kawy we French Pressie, czasami nazywanym "praską" ma długą tradycję. Sposób ten miał swój debiut w 1929 roku i od tamtego czasu cieszy się niesłabnącą, ogromną popularnością. Łatwo zrozumieć dlaczego. Jest to niewiarygodnie prosty sposób a osiągana jakość zaparzonej kawy i powtarzalność jest na bardzo wysokim poziomie. Kawa ma pełny, zdecydowany smak a aromat, który powstaje podczas parzenia kusi swoim bogactwem i intensywnością.
Zaparzacz Pedrini jest prostym w użyciu, a przy tym dającym doskonałe rezultaty urządzeniem.
Żaroodporne szkła umieszczone w podstawce ze stali nierdzewnej ma piękną formę i przyciąga wzrok prostym i tradycyjnym designem.
Bardzo drobne sitko tego zaparzacza umożliwia parzenie nie tylko kawy, ale też herbaty i innych wywarów.
Jaką kawę wybrać do French Pressa (Coffee Pressa)?
Lubisz mocniejszą, wyraźną w smaku kawę z klasycznym posmakiem orzecha i czekolady? Wybierz kawę średnio paloną, najlepiej z Ameryki Południowej bądź Środkowej. Możesz też spróbować nieco ciemniej palonych kaw z palarni włoskich.
Jeśli wolisz kiedy Twoja kawa jest delikatniejsza, wybierz średnio palone kawy z Afryki.
Są też tacy, którzy lubią owocowe nutki w kawie - French Press nie odda wszystkich niuansów, które oferuje Chemex czy dripper, ale nie po to kupujemy French Pressa, prawda? Postaw na jaśniej palone kawy z Afryki lub z Ameryki Południowej, ale zmiel je odrobiną drobniej niż mili się kawy ciemniej palone. Dostaniesz wciąż wyraźną kawę, choć nie tak jak średnio palone kawy z Ameryki, i będą wyczuwalne bardzo delikatne nuty owocowe.
French Press jest jednym z najbardziej uniwersalnych sposobów na kawę.
Nie ma chyba kawy, która wypadnie w nim naprawdę kiepsko. Za to oferuje całe spektrum możliwości. Spróbuj - nie bój się eksperymentów!
Cechy produktu
Producent | Bialetti |
System | - |
Kolor | przezroczysty |
Materiał | szkło i stal nierdzewna |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.