ODIJA do biura "delete" espresso 1kg kawa ziarnista do ekspresu i kawiarki





Opis
ODIJA Home Office do biura "delete" espresso 1kg
Charakterystyka kawy
data palenia |
2023.05.05
|
palarnia | |
pochodzenie |
Rwanda
Brazylia Etiopia |
typ kawy |
100% Arabica
|
proces |
washed
|
typ palenia | |
palenie | |
charakter |
zbalansowana
słodka niska kwasowość delikatna goryczka |
ocena w cuppingu |
brak danych
|
Opis kawy
DELETE to jedna trzech części kolekcji kaw do biura. To 100% arabika. Mieszanka kaw z Ameryki Centralnej i Afryki. Idealna, która pomoże ci przetrwać ostatnie godziny pracy. Najlepiej smakuje zaparzona w ekspresie automatycznym. Jest wtedy bardzo zbalansowana. Dużo w niej słodyczy i mało kwasowości.
Delete to mieszanka kawy z Rwandy, Brazylii i Etiopii. Wszytskie te trzy ziarna są obrabiane mokrą metodą, która polega na zdjęciu skórki i miąższu owoca kawowca z ziarna za pomoca wody. Dzięki temu smak kawy jest wyjątkowo czysty i wyraźny. W pierwszym odzczuciu napar z tych ziaren jest bardzo zbalansowany: duzo w nim słodyczy i mało kwasowości. Średnie palenie kawy zapewnia przyjemną, delikatną goryczkę, podobną do tej którą znajdziemy w gorzkiej czekoladzie. Ta kawa jest doskonała w połączeniu z mlekiem, ale sprawdzi się też jako pełne i okrągłe w smaku, dobre espresso. Idealnie sprawdzi się zaparzana we wszelkich ekspresach automatycznych, ciśnieniowych. Takich jakimi najczęściej wysposaża się biura albo bufety śniadaniowe w hotelach.
Polecane metody zaparzenia kawy ODIJA do biura "delete"
ekspres kolbowy
ekspres automatyczny
kawiarka
French Press
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Cechy produktu
Data palenia (miesiąc) | 2023/05 |
Producent | ODIJA |
Producent (kraj) | Polska |
Rodzaj kawy | Ziarnista |
Arabica / Robusta | 100% Arabica |
Obróbka | mokra / washed |
Stopień palenia | średni |
Zalecana metoda parzenia | ekspres, kawiarka, french press |
Waga | 1 kg |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.