ODIJA do biura "alt" espresso 1kg kawa ziarnista do ekspresu i kawiarki





Opis
ODIJA do biura "alt" espresso 1kg
Charakterystyka kawy
data palenia |
2023.05.04
|
palarnia | |
pochodzenie |
blend
|
typ kawy |
60% Arabica
40% Robusta |
proces |
washed
|
typ palenia | |
palenie | |
charakter |
intensywna
słodka niska kwasowość goryczka |
ocena w cuppingu |
brak danych
|
Opis kawy
ALT to jedna z trzech części kolekcji kaw do biura. Mieszanka o zawartości 60% arabiki i 40% robusty pochodzących z Ameryki i Afryki. Ta mieszanka da ci porządny zastrzyk energi do działania! Najlepsza będzie gdy zaparzysz ją w ekspresie automatycznym. Kawa jest bardzo wyraźna i zdecydowana w smaku. Sporo w niej kawowej goryczki, bardzo mało kwasowości.
Alt to mieszanka kaw z Rwandy, Brazylii i Indii. Wszytskie ziarna są obrabiane metodą mytą, polegającą na zdejmowaniu miąższu i skórki ziaren kawowca z ziarna za pomocą wody. Dlatego smak przygotowanego naparu jest okrągły, czysty i klarowny. Dzięki 40% dodatkowi robusty ta mieszanka jest wyraźnie inna od mieszanek z tej serii. Jest intensywna i mocno skoncentrowana w smaku. Średnie palenie zapewnia sporo słodyczy i nie wysoką kwasowość. Najlepsza jest zaparzona w ekspresie automatycznym, takim w jakie wyposaża się biura albo bufety śniadaniowe w hotelach. Idealnie łączy się z mlekiem, które jej nie przyćmiewa, pozwala błyszczeć i grać pierwsze skrzypce np. w cappuccino. Jako samodzielne espresso albo czarna kawa jest zdecydowanie bardziej energetyczna i pobudzająca.
Polecane metody zaparzenia kawy ODIJA do biura "alt"
ekspres kolbowy
ekspres automatyczny
kawiarka
French Press
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Cechy produktu
Data palenia (miesiąc) | 2023/05 |
Producent | ODIJA |
Producent (kraj) | Polska |
Rodzaj kawy | Ziarnista |
Arabica / Robusta | Arabica z Robustą |
Obróbka | mokra / washed |
Stopień palenia | średni |
Zalecana metoda parzenia | ekspres, kawiarka, french press |
Waga | 1 kg |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.