ODIJA Graba 80% Arabika espresso 1kg kawa ziarnista





Opis
ODIJA Graba 80% Arabika espresso 1kg
Charakterystyka kawy
data palenia |
2023.04.28
|
palarnia | |
pochodzenie |
blend
|
typ kawy |
80% Arabica
20% Robusta |
proces | |
typ palenia | |
palenie | |
charakter |
intensywna
słodycz czekolady kawowa goryczka
|
ocena w cuppingu |
brak danych
|
Opis kawy
W całej kolekcji Zgoda-Sztama-Graba ta jest najbardziej intensywna. To mieszanka arabiki i robusty. Średnio palona. Pełna głębokich, intensywnych smaków. Kawa dedykowana do domu, biura i gastronomii. Najlepiej będzie smakowała zaparzona w ekspresie ciśnieniowym i kolbowym. Dobrze sprawdzi się w kawiarce, albo jaka tradycyjna zalewajka. Idealnie komponuje się z mlekiem.
To mieszanka 80 % brazylijskiej arabiki i 20% indyjskiej robusty. Kawa jest nieco ciemniej palona niż inne mieszanki z tej serii. Dlatego jest bardziej intensywna w smaku i pełna charakterystycznej kawowej goryczki. Brazylia jest obrabiana metodą naturalną, dzięki czemu nadaje całej mieszance dużo przyjemnej, pełnej, długiej czekoladowej słodyczy. Indie są obrabiane metodą morką, dlatego są tak przejrzyste i czyste w smaku. Z tej mieszanki zadowoleni będą w szczególności fani włoskich smaków i aromatów w kawie. Może być zaparzona jako mocne, samodzielne espresso. Bardzo dobrze sprawdzi się w połączeniu z mlekiem: podkręci słodycz napoju i nie zostanie przytłumiona spienionym mlekiem. Najlepszymi metodami do zaparzenia tej kawy są kawiarka, ekspres ciśnieniowy i kolbowy.
Polecane metody zaparzenia kawy ODIJA Graba 80% Arabika
ekspres kolbowy
ekspres automatyczny
kawiarka
French Press
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Cechy produktu
Data palenia (miesiąc) | 2023/04 |
Producent | ODIJA |
Producent (kraj) | Polska |
Rodzaj kawy | Ziarnista |
Arabica / Robusta | Arabica z Robustą |
Stopień palenia | średni |
Zalecana metoda parzenia | ekspres, kawiarka, french press |
Waga | 1 kg |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.