Mokume Coffee Peru 1kg kawa ziarnista do ekspresu i kawiarki





Opis
Mokume Coffee Peru 1kg
Charakterystyka kawy
data palenia |
2023.07.24
|
palarnia |
Mokumè
|
pochodzenie | Peru |
region | Chanchamayo |
uprawy | 1200-1800 m n.p.m |
typ kawy |
100% arabika
|
odmiana |
brak danych
|
proces | |
typ palenia | |
palenie |
średnie +
|
profil sensoryczny |
|
ocena w cuppingu |
brak danych
|
Opis
Peru to smak pomiędzy czekoladowo - orzechową Brazylią, a czekoladowo - owocową Gwatemalą, taki sensoryczny majstersztyk! Balans i pełnia. To espresso przyjemnie czekoladowe z owocowym tłem, które wyłania się wraz ze spadkiem temperatury. Palona w średnim stopniu - sprawdzi się w kawiarkach jak i ekspresach ciśnieniowych.
Kawa jakości speciality:
- zielone ziarno pochodzi z najświeższych zbiorów
- ziarna, które w ocenienie profesjonalistów uzyskały więcej niż 80 punktów w 100 punktowej skali
- świeżo palona w palarni rzemieślniczej i trafia do Was najpóźniej wciągu 4 tygodni od wypalenia w naszym piec
- większość kaw speciality dostarczana jest do palarni lub hurtowni zielonego ziarna bezpośrednio – bez pośrednictwa kilku lub kilkunastu firm transportujących. Dzięki temu farmer otrzymuje lepsze wynagrodzenie za swoją pracę
- w kawie speciality dominuje słodki smak, tak czysty i pełny, że nie potrzeba jej słodzić,
- różnorodność – ziarna pochodzące z różnych regionów świata posiadają swój charakterystyczny aromat i smak; wybierając kawę specialty wiesz skąd pochodzi, a co za tym idzie, jak może smakować
- najwyższa jakość – jakość specialty jest zachowana na każdym etapie
Polecane metody zaparzenia kawy Mokume Coffee Peru
ekspres kolbowy
ekspres automatyczny
kawiarka
French Press
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Cechy produktu
Data palenia (miesiąc) | 2023/07 |
Zalecana metoda parzenia | ekspres, kawiarka, french press |
Stopień palenia | średni do średni + |
Producent | Mokume |
Arabica / Robusta | 100% Arabica |
Proces | mokra / washed |
Waga | 1 kg |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.