Loveramics Brewers Mellow Dripper Celadon Blue





Opis
Loveramics Brewers Mellow Dripper Celadon Blue - dripper do szybszego czasu przelewu
Dripper z nowej serii zaparzaczy marki Loveramics.
Możesz wybrać z pomiędzy trzech różnych dripperów, które różnią się żłobieniami. Każde z nich w pływa na inny czas parzenia, co ma znaczący wpływ na smak kawy.
Ten model pozwoli przyspieszyć ekstrakcję, co oznacza, że możesz użyć nieco drobniej mielonej kawy. W rezultacie otrzymasz delikatniejszy napar.
Do dripperów Loveramics Brewers pasują filtry Hario 02.
Funkcjonalność drippera Loveramics Brewers Mellow Dripper Celadon Blue
Mellow Dripper pozwala na przyspieszenie ekstrakcji. Wybierz go jeśli lubisz kawę bardziej delikatną w smaku, bez podważszonej kwasowości.
Drippery Loveramics Brewers różnią się typem żłobień, które wpływają na dopływ powietrza pod filtr. Zastosowanie konkretnego drippera w konsekwencji pozwala lepiej kontrolować czas parzenia.
Drippery Loveramics łatwo utrzymasz w czystości. Po zaparzeniu wystarczy usunąć z drippra papierowy filtr z kawą, a następnie opłukać go pod bieżącą wodą.
Możesz też umyć dripper w zmywarce.
Design
Drippery Loveramics Brewers wykonane są ze sprawdzonej, wysokiej jakości ceramiki stosowanej przez Loveramics. To ta sama ceramika, z której wykonane są filiżanki i kubki tej marki. Znane są z wytrzymałości i odporności na ścieranie. Ceramika ta jest standardem w najlepszych kawiarniach na całym świecie.
Simon Stevens to wielokrotnie nagradzany projektant produktów z ceramiki. Simon współpracował z niektórymi z najbardziej prestiżowych producentów ceramiki na świecie. Kierował też zespołami projektowymi dla marek lifestyle'owych. Obecnie kontynuuje swoją karierę projektową w uznanym Simon Stevens Design Studio z siedzibą w Londynie. Kreatywność i poczucie estetyki Simona zaowocowały tym, że jego najbardziej udane projekty znalazły się w stałych kolekcjach Muzeum Wiktorii i Alberta oraz Muzeum Sztuki Stosowanej we Frankfurcie.
Cena produktu obejmuje konkretny dripper. Podstawka pod dripper sprzedawana jest osobno.
Jak przygotować kawę w Loveramics Brewers Dripper
Potrzebować będziesz:
- kawę
- filtr
- młynek, o ile decydujesz się używać świeżo zmielonej kawy, do czego bardzo namawiamy
- wagę
- czajnik
Pomocne są też: termometr, serwer.
- przygotuj kawę - rekomendujemy 14g kawy na 200g naparu (lub odpowiednio więcej dla większej ilości naparu, ale jako punkt startowy proponujemy 7g kawy na każde 100g napoju)
- podgrzej wodę do 90 - 95°C
- włóż filtr do serwera zaginając zgrzany koniec wzdłuż jednego z boków filtra
- zwilż filtr niewielką ilością gorącej wody - pozbędziesz się posmaku papieru i jednocześnie ogrzejesz naczynko, do którego zaparzasz kawę
- po kilku chwilach wylej wodę z naczynka
- ustaw serwer / kubek z dripperem na wadze i wsyp do filtra zmieloną kawę
- włącz timer i zalej kawę niewielką ilością wody - ok 50 - 70 ml; ten etap to preinfuzja - kawa po pierwszym kontakcie z wodą "puchnie" rozszerzając rozmiar, przez co woda w kolejnym etapie łatwiej spenetruje drobinki zmielonej kawy i wydobędzie z niej więcej smaku i aromatu
- po ok. 30 sekundach zacznij właściwe parzenie, powoli wlewając wodę, rozpoczynając od środka i przechodząc okrężnym ruchem ku ściankom; staraj się jednak nie wlewać wody po ściankach ale tuż obok nich kontynuując okrężny ruch
- cały proces parzenia powinien zająć ok. 2,5 - 3 minut; jeżeli woda nie zdążyła w tym czasie przepłynąć przez kawę, spróbuj odrobinę grubszego mielenia, jeśli przepłynęła w czasie poniżej dwóch minut, spróbuj drobniej zmielić kawę
Nie ma idealnej, uniwersalnej receptury na parzenie kawy. Ta, wskazana przez nas, jest tylko punktem wyjścia. Każde ziarno reaguje trochę inaczej, a niewielkie zmiany potrafią całkowicie zmienić smak kawy.
Zachęcamy gorąco do eksperymentów, do zabawy kawą. Daje to masę frajdy. Słowo!
Cechy produktu
Producent | Loveramics |
System | Hario V60 |
Wysokość / Szerokość / Głębokość | 8 / 11,5 / 11,5 cm |
Materiał | ceramika |
EAN | 4891635816403 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.