Kyoto Colombia Finca Santa Teresa Geisha anaerobic filtr 200g kawa ziarnista speciality do metod alternatywnych





Opis
Kyoto Colombia Finca Santa Teresa filtr 200g
Charakterystyka
data palenia |
2023.03.01
|
palarnia | |
pochodzenie | |
region |
Huila
|
producent |
Martha Rodriguez
|
plantacja |
Villa Teresa
|
uprawy |
1800 m n.p.m.
|
odmiana | Geisha |
proces |
natural anaerobic
|
typ palenia | |
palenie | |
profil |
|
ocena |
brak danych
|
Opis
Ach Geisha...Ta wyjątkowa landryneczka potrafi nieźle wyrwać z kapci nawet najbardziej zaprawionych użytkowników dripa.
Naturalna obróbka i 90 godzin beztlenowej fermentacji w zamkniętych beczkach zostawiły trwały ślad w tej złożonej filiżance.
Colombia Finca Santa Teresa to gospodarstwo, które od 80 lat przynosi doskonałe, tradycyjnie myte ziarna. Martha Cecilia Rodriguez, która obecnie zajmuje się farmą postawiła jednak na trudną uprawę geishy na wysokości 1800 m. n.p.m.. Zwiększoną złożoność smaku dały metody obróbki.
Znajdziecie tu smak słodkiego, tropikalnego banana przełamanego ziołami prowansalskimi oraz pomarańczą. Lekkie body z musującym, alkoholowym finishem przypominającym rum.
Wszystko bardzo delikatne. Geisha.
Jak zaparzyć tę kawę?
- użyj dobrej wody (Kryształ Żywiecki, lub filtrowanej, np. w dostępnym u nas Peak Water)
- teremperatura wody: 91°C
- 6g kawy na każde 100 ml
- zmiel odrobinę grubiej (31 klików na Comandante)
- czas parzenia: 3 - 4 min
Polecane metody zaparzenia kawy Kyoto Colombia Finca Santa Teresa
AeroPress
dripper
Chemex
ekspres przelewowy
French Press
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Cechy produktu
Data palenia | 2023/03 |
Producent | Kyoto |
Producent (kraj) | Polska |
Rodzaj kawy | Ziarnista |
Arabica / Robusta | 100% Arabica |
Jakość kawy | Speciality |
Single Origin / Blend | Single Origin |
Pochodzenie ziaren | Kolumbia |
Region | Huila |
Obróbka | anaerobic |
Stopień palenia | jasny |
Zalecana metoda parzenia | metody alternatywne - aeropress, chemex, dripper, inne |
Waga | 250g |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.