Kinto Pebble teapot 500 ml czajniczek do herbaty | wybierz kolor





Opis
Kinto Pebble teapot 500 ml czajniczek do zaparzania herbaty
Inspirowana kamieniami seria Pebble charakteryzuje się okrągłym kształtem i gładką fakturą.
Ten czajnik to klasyka - pięknie wykonany przedmiot, który z czasem nabiera dodatkowego piękna. Japończycy mawiają, że przedmioty są piękne, kiedy właściwie służą ich posiadaczowi. Czajnik Pebble będzie tego doskonałym przykładem - zachwycający, tradycyjny design w połączeniu z przyjemnością jego używania dają najczystszą radość. I herbatę.
Funkcjonalność czajniczka Kinto Pebble
W czajniku Pebble zaparzysz herbatę tradycyjna metodą. Jego budowa ułatwia wydobycie z herbaty niezwykłego smaku i aromatu.
Stalowe sitko jest pojemne i łatwe do czyszczenia.
Design
Wykonany z ceramiki czajniczek do herbaty ma specjalnie zaprojektowaną wylewkę, która ułatwia nalewanie i chroni przed kapaniem. Czajnik wytworzony przez wykwalifikowanych rzemieślników to klasyczny przykład niezwykłego rzemiosła i wyrafinowania. Wyposażony jest w sitko ze stali nierdzewnej, dzięki czemu nadaje się do codziennego użytku.
Ponadczasowe piękno i niezwykły styl zawsze są w dobrym tonie.
Użytkowa pojemność czajniczka wynosi 500 ml.
Wskazania producenta
Sam czajnik (bez stalowego sitka) może być używać mikrofalówce i myty w zmywarce. Stalowe sitko również może być myte w zmywarce.
Nie przegrzewaj w kuchence mikrofalowej ani nie podgrzewaj bez wody.
Myj ostrożnie. Nie używaj ściernych środków czyszczących ani wełny stalowej.
Rozmiar i kształt produktu różnią się w zależności od procesu produkcyjnego. Wygląd nierówności kolorystycznej glazury różni się w każdym przedmiocie. Niektóre produkty mogą przybierać na powierzchni teksturę przypominającą przypalenie. Jest to unikalny efekt glazury zwany „yo-hen”, niezamierzony efekt przemiany koloru na ceramice i porcelanie po wypaleniu.
Cechy produktu
Producent | Kinto |
Pojemność | 500 ml |
Wysokość / Szerokość / Głębokość | 10,5 / 16 cm |
Materiał | ceramika |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.