Java Brazylia Serra Negra espresso 250g kawa ziarnista speciality do kawiarki i ekspresu





Opis
Java Brazylia Serra Negra espresso 250g
Charakterystyka kawy
data palenia |
2023.10.06
|
palarnia | |
pochodzenie | |
farma |
różni producenci
|
region | South Minas |
wysokość upraw | 900 - 1200 |
odmiana | Boubon, Yellow Bourbon, Catimor, Catuai, Maracaturra, Maragogype, Typica |
proces | natural |
typ palenia | |
stopień palenia | |
profil sensoryczny | migdały pomarańcza czekolada |
ocena w cuppingu |
brak danych
|
Opis kawy
Nowa, kolejna już, odsłona Brazylii z polskiej palarni Java Coffee! Z tego kraju pochodzi aż 1/3 kawy produkowanej na świecie, dlatego Java stara się systematycznie odkrywać przed nami kolejne propozycje. Tym razem jest to blend o nazwie Serra Negra, który powstał przez połączenie starannie wyselekcjonowanych odmian Arabiki, w wyniku którego otrzymujemy niezwykle charakterystyczny dla regionu Minas Gerais profil brazylijskiej kawy - będzie to napar o niskiej kwasowości oraz wysokim body i dużej kremowości. Wyczujemy w nim zarówno delikatne nuty cytrusów jaki i przyjemną orzechowo - czekoladową słodycz.
Espresso z Serra Negry na pewno zadowoli nie tylko wielbicieli kawy z Brazylii.
Mieszanka będzie smakowała świetnie także zaparzona w ekspresie przelewowym, we french pressie, kawiarce lub klasycznie w kubku.
Kawa została wypalona według receptury stworzonej przez Mistrza Polski Roasterów 2018 - Rafała Kaniewskiego.
Kawa dostępna również w opakowaniu 1kg.
Polecane metody zaparzenia kawy Java Brazylia Serra Negra
ekspres kolbowy
ekspres automatyczny
kawiarka
French Press
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Cechy produktu
Data palenia (miesiąc) | 2023/10 |
Zalecana metoda parzenia | ekspres, kawiarka, french press |
Stopień palenia | średni do średni + |
Producent | Java Coffee Roasters |
Pochodzenie ziaren | Brazylia |
Arabica / Robusta | 100% Arabica |
Proces | sucha / natural |
Waga | 250g |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.