Hario Buono Kettle Czajnik 1,2 litra
Cena regularna:
219,90 zł
towar niedostępny
Czajnik baristy 1200 ml Hario Buono Kettle
Hario Buono Kettle jest od lat jednym najczęściej wybieranych czajników przez home baristów. Sprawdza się doskonale przy wszystkich alternatywnych metodach, jak drip, Chemex, AeroPress.
Pojemność użytkowa czajnika: 800 ml
Pojemność całkowita czajnika: 1200 ml
Czajnki Hario Buono wykonany jest ze stali nierdzewnej, z nienaganną, jak na japoński produkt przystało, starannością. Minimalistyczny, typowo japoński projekt sprawia, że jest bardzo rozpoznawalny i przykuwający wzrok.
Wylewka doskonale wyprofilowana ułatwia kierowanie strumienia wody dokładnie tam, gdzie chcemy żeby się lała. Dzięki temu mamy całkowitą kontrolę nad procesem parzenia we wszystkich przelewowych metodach.
Wygodna rączka jest dodatkowym atutem tego świetnego czajnika.
Duża pojemność czajnika sprawia, że jest on doskonałym wyborem dla baristy przygotowującego kawę lub herbatę w większej ilości. Jeżeli potrzebujesz mniejszej pojemności, sprawdź czajniki Hario o pojemności 700 ml lub 1 litra.
Funkcjonalność
Czajnika Buono możesz używać na każdym rodzaju płyty grzewczej, w tym na indukcji oraz na palniku gazowym.
Czajnik jest produkowany w Japonii.
Za oferowane zalety, funkcjonalność i wygląd został nagrodzony na międzynarodowej wystawie World Tea Expo w 2009 roku, uzyskując tytuł najlepszego produktu w kategorii "Nowy produkt".
Legendarny wśród baristów, charakterystyczny kształt ula czajnika Hario V60 Buono można zobaczyć w wielu najbardziej cenionych kawiarniach na świecie.
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
69,90 zł
Cena regularna:
87,90 zł
21,90 zł
Cena regularna:
29,90 zł
139,90 zł
Cena regularna:
184,90 zł
12,90 zł
Cena regularna:
14,99 zł
169,90 zł
Cena regularna:
219,90 zł
124,90 zł
Cena regularna:
184,90 zł
144,90 zł
Cena regularna:
189,90 zł
124,90 zł
Cena regularna:
159,90 zł
124,90 zł
Cena regularna:
159,90 zł
sprawdza się doskonale
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.