HAYB Brazylia Fazenda Barinas filtr 250g kawa ziarnista speciality
towar niedostępny






Opis
HAYB Kenia Karani filtr 250g
Charakterystyka
data palenia |
2023.06.29
|
palarnia | |
pochodzenie | |
region |
Araxa,
Minas Gerais |
uprawy |
900-1000 m n.p.m.
|
odmiana | Bourbon Amarelo |
proces | |
typ palenia | |
palenie | |
profil sensoryczny |
|
ocena |
86 pkt SCA
|
Opis
Słodka, czekoladowo-orzechowa, wyrazista i bardzo klasyczna – MAMY TO!
HAYB Brazylia Fazenda Barinas – to jedna z kaw urodzinowych!
Każda z kaw urodzinowych jest dostępna w wypale pod przelew i pod espresso – wybierz sobie, jak chcesz parzyć, bo jak się bawić, to na grubo!
Jak najlepiej przygotować tę kawę
Pełny charakter tej kawy zdecydowanie najlepiej wydobyć w dripeprze (np. V60, Origami, Kalita, Clever).
Chemex, AeroPress lub french press również będą świetnym wyborem!
proporcje
6g kawy / 100g wody
temperatura wody
96°C
mielenie
średnio-grube
czas parzenia
3 min
Metoda:
Jak przygotować tę kawę w dripperze:
- doza - 18 g
- mielenie (Comandante) - 23 kliki
- woda - 300 ml, 96°C
- preinfuzja - 60 ml / 40 sekund
- czas parzenia - 2.45 - 3.00 minuty
Zalania do 150/300ml w 0:40 i 1:15, koniec w 1:45. Po każdym warto zamieszać driperem dwa razy.
Jak przygotować tę kawę w aeroperessie:
- doza - 17 g
- mielenie (Comandante) - 27 - 30 klików
- woda - 200 ml, 96°C
- czas parzenia - 1.30 - 2.00 minuty
Metoda odwrócona: wlej 100 ml wody, wsyp kawę i dolej pozostałe 100 ml. Zamieszaj 5 razy, zakręć i poczekaj do 1:30.
Polecane metody zaparzenia kawy HAYB Brazylia Fazenda Barinas
AeroPress
dripper
Chemex
ekspres przelewowy
French Press
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Cechy produktu
Data palenia (miesiąc) | 2023/06 |
Zalecana metoda parzenia | metody alternatywne - aeropress, chemex, dripper, inne |
Stopień palenia | jasny |
Producent | HAYB |
Pochodzenie ziaren | Brazylia |
Arabica / Robusta | 100% Arabica |
Proces | sucha / natural |
Waga | 250g |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.