DAK Kolumbia Watermelon Drops filtr 250g kawa ziarnista
Cena regularna:
towar niedostępny
data palenia |
2024.09.30
|
palarnia | |
pochodzenie | |
region |
Huila
|
uprawy |
-
|
producent |
Nestor's Lasso
|
odmiana | miks odmian |
proces | |
typ palenia | |
palenie | |
profil sensoryczny |
arbuz marakuja czekolada mleczna |
ocena |
-
|
Najdziksza mieszanka polna z Kolumbii przetworzona przez Nestora Lasso. Spodziewaj się bomby owocowej z nutami arbuza, marakui i mlecznej czekolady.
We współpracy z Cata Export palarni DAK udało się zdobyć tzw. "Field Blend" klasy 2 przetworzoną przy użyciu specjalnie opracowanego profilu Nestora Lasso. Wynik tych zabiegów jest jedyny w swoim rodzaju!
Pełny charakter tej kawy zdecydowanie najlepiej wydobędziesz przygotowując ją alternatywnymi metodami, jak dripper (np. V60, Origami, Kalita, Clever), Chemex, AeroPress lub french press.
AeroPress
dripper
Chemex
ekspres przelewowy
French Press
proporcje:
6.5g kawy
100g wody
temperatura:
93-96°C
mielenie:
średnio-grube
czas parzenia:
2:15 - 2:30 min
- doza - 18 g
- mielenie (Comandante) - 23 kliki
- woda - 300 ml, 96°C
- preinfuzja - 60 ml / 40 sekund
- czas parzenia - 2.45 - 3.00 minuty
- doza - 17 g
- mielenie (Comandante) - 27 - 30 klików
- woda - 200 ml, 90-93°C
- czas parzenia - 1.30 - 2.00 minuty
- Przepłucz papierowy filtr wodą przed wsypaniem kawy
- Zalewaj kawę na 3-5 razy, równymi ilościami wody (np. 5×60g) w równych odstępach czasu.
- Nie pozwól kawie w filtrze zupełnie wyschnąć pomiędzy kolejnymi zalaniami.
- Jeśli kawa ma nieco gorzki smak, spróbuj zmielić ją nieco drobniej.
- Jeśli pojawia się zbyt duża kwasowość, zmiel nico drobniej.
- Pamiętaj, aby używać miękkiej, przefiltrowanej wody!
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
69,90 zł
Cena regularna:
87,90 zł
124,90 zł
Cena regularna:
184,90 zł
69,90 zł
Cena regularna:
87,90 zł
189,90 zł
Cena regularna:
219,90 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.