Audun Peru La Perla filtr 250g kawa ziarnista speciality do metod alternatywnych





Opis
Audun Peru La Perla filtr 250g
Charakterystyka kawy
data palenia |
2023.05.04
|
najlepsza przed |
2023.09.04
|
palarnia | |
pochodzenie | |
producent / stacja myjąca |
Norcafe Cooperative
|
region |
Amazonas
|
uprawy |
1800 - 1950 m n.p.m.
|
odmiana | Catuaí Catucai Bourbon Pache |
proces |
washed
|
typ palenia | |
palenie | |
charakter |
głęboki smak
złożona |
profil |
duszone jabłko
mleczna czekolada jeżyny sok pomarańczowy kwiaty |
ocena |
87 pkt SCA
|
Opis
Ależ pychota od Auduna wjechała! Nie po raz pierwszy... Głęboki smak i złożony profil, z bardzo intensywnymi aromatami od samego początku. Czekają na Ciebie nuty duszonego jabłka, mlecznej czekolady i jeżyny. Przełożone są słodkim sokiem pomarańczowym i lekkimi kwiatami.
La Perla naprawdę zasługuje na swoją nazwę (perła), jako wyjątkowa, myta mieszanka kawy stworzona przez 10 producentek. Ta kawa z regionu Lonya Grande w Amazonii jest częścią koncepcji wspólnych mieszanek o wartości dodanej, która powstała przy współpracy z Norcafe Cooperative.
La Perla jest także symbolem kobiet w branży, ponieważ reprezentuje inicjatywę Norcafe „Cafe Mujer”. Dzięki finansowemu wsparciu i szkoleniom projekt ten ma na celu zainspirowanie większej liczby kobiet do poprawy jakości produkowanej kawy, wdrożenia właściwych praktyk rolniczych i optymalizacji wydajności, a ostatecznie osiągnięcia wyższych dochodów na utrzymanie swoich rodzin.
Polecane metody zaparzenia kawy Audun Peru La Perla
AeroPress
dripper
Chemex
ekspres przelewowy
French Press
Sprawdź jak zmielić kawę odpowiednio do różnych metod parzenia
Cechy produktu
Data palenia (miesiąc) | 2023/05 |
Producent | Audun Coffee |
Producent (kraj) | Polska |
Rodzaj kawy | Ziarnista |
Arabica / Robusta | 100% Arabica |
Pochodzenie ziaren | Peru |
Obróbka | mokra / washed |
Stopień palenia | jasny |
Zalecana metoda parzenia | metody alternatywne - aeropress, chemex, dripper, inne |
Waga | 250g |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.